miercuri, 16 ianuarie 2013

Punct


Ce zi obișnuită
Pentru sfârșitul nostru.
Și tu, și eu
Ne-am cramponat de resturi de fericire
și am întors spatele
unei uși care se cerea închisă.

Legătura noastră,
Care ne-a adăpostit cândva sufletele,
A devenit de-o vreme
O închisoare mohorâtă
și strâmtă care ne-a mutilat cugetele.

Ce zi obișnuită
Pentru a scrie finalul nostru.
Nici în versuri nu ne-am mai înțeles,
Fiecare a compus propia lui încheiere
și a dat o palmă eternității.

Ce zi obișnuită
Pentru a împărți lumea la doi.
Nici nu ne-am gândit că seara
Ne va ajunge din urmă și noi nu vom mai fi
Decât doi străini stingheri și sătuli de monotonie.

Ce zi obișnuită
În care ne-am spus ultimele cuvinte.
Te-am lăsat să pleci,
știind că îți va fi mai bine scriind alt început,
altundeva, cu altcineva.

Ce zi obișnuită,
dictată de cuvintele grele
pe care le-am aruncat mereu
între noi.

Ce zi obișnuită
Pentru a nu mai fi!